Effie Poland: Opus B zdobywa aż dwa trofea!

Udostępnij
Zespół agencji zdobył dwie statuetki za kampanię Hortex i działania dla marki Ranigast Max.

Nagrody za najbardziej efektywne działania marketingowe zostały rozdane! Jury XXI edycji Effie Poland przyznało w tym roku 5 złotych, 20 srebrnych i 29 brązowych statuetek. Zespół Opus B wywalczył srebro za kampanię Hortex i brąz za działania dla marki Ranigast Max.

Hortex – srebro

kampania mrożonych warzyw i owoców Hortex (Hortex docenia szefów domowych kuchni) w kategorii „żywność”

Ranigast Max – brąz

kampania Ranigast Max (Ranigast Max na zgagę i niestrawność) w kategorii „leki i suplementy diety”
Effie promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.
 
Tegoroczne nagrody to kolejno szósta i siódma statuetka Effie, jakie nasz zespół zdobył w ciągu ostatnich czterech lat.
 
Czytaj więcej o nagrodzonych kampaniach:
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex!

Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.

Polacy kontra Wielkanoc

Opus B ponownie autorem kampanii telewizyjnej marki Ranigast Max.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448