Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex

Udostępnij
Wystartowała trzecia odsłona kampanii Hortex, promująca najnowszy produkt - Danie Chińskie.
Tym razem ambasador marki Hortex Mateusz Gessler docenia młodszych Domowych Szefów Kuchni, którzy nie stronią od bardziej egzotycznych smaków. Komunikacja dotyczy nowego Dania Chińskiego i koncentruje się na wygodzie, szybkości przygotowania oraz smaku.
 
Nowe danie Hortex to połączenie warzyw, soczystego kurczaka, makaronu oraz aromatycznej mieszanki przypraw.

Przekaz kampanii jest niezmienny: Hortex wraz z Mateuszem Gesslerem docenia codzienną, kulinarną pracę Domowych Szefów Kuchni. Marka wspiera ich, inspirując i oszczędzając ich czas

Spoty emitowane są w największych stacjach tv i internecie. Reżyserią zajął się Tadeusz Śliwa, produkcję zorganizowała Papaya, autorem zdjęć foodowych jest Jacek Szymański i studio Bites, za postprodukcję odpowiada Lunapark.
 
Zobacz poprzednie kampanie Hortex:
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex!

Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.

Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex

Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448