Opus B dla Lekam

Udostępnij
Zespół Opus B przygotował kampanię reklamową dla marki Biosteron.

Biosteron* to lek bez recepty przeznaczony dla osób po 45 roku życia, uzupełnia niedobory DHEA (dehydroepiandrosteron), naturalnie występującej w organizmie substancji.

Komunikacja Biosteronu została oparta na prostej życiowej obserwacji – rodzice mogą nieraz zaskoczyć energią i radością życia swoje dorastające dzieci. Temat, jak na reklamy farmaceutyczne, potraktowaliśmy lekko i z humorem

Kampania obejmuje spoty TV, komunikację prasową oraz działania prosprzedażowe.

Spoty wyreżyserował Bartek Cierlica, produkcja: studio Garaż, postprodukcja: FilmGarden, udźwiękowienie: studio SPOT.
* Biosteron 25 mg DHEA o udowodnionej klinicznie skuteczności, z najwyższą dawką dostępną na rynku bez recepty: Poprawia libido i potencję, dzięki temu zwiększa satysfakcję z życia seksualnego; zmniejsza uczucie nadmiernego zmęczenia oraz poprawia funkcje poznawcze pamięć i koncentrację; zapobiega odkładaniu tkanki tłuszczowej w organizmie, związanej ze zmianami hormonalnymi. Preparat leczniczy bez recepty, dla kobiet i mężczyzn po 45 r.ż.
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448