W kategorii kosmetyków do higieny intymnej komunikacja kierowana do kobiet jest łagodna, delikatna i bezpieczna. Kobiety zaczynają jednak mieć dość tego lukrowego obrazu samych siebie, co najlepiej widać w social mediach i popkulturze. Dlatego Opus B wraz z zespołem AA stworzył strategię, która opiera się na kobiecej sile i wolności wyboru.
Pozytywna komunikacja kładzie nacisk na różnorodność kobiet pokazaną pod jednym wspólnym mianownikiem – kobiecych spraw.
Koncepcja „Kobieca sprawa” jest zapoczątkowaniem nowej komunikacji marki - mówiącej do kobiet ich językiem. Na potrzeby nowej strategii stworzyliśmy manifest marki, w którym podkreślamy wolność wyboru oraz wprost mówimy, że kobiece sprawy, w tym sprawy intymności, to nasze, wasze czy twoje sprawy
– tłumaczy Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B
W ramach działań digital przygotowano landing page, serię formatów reklamowych dla Wizaż.pl, komunikację w social media z influencerami oraz akcję testowania produktów we współpracy z Wizaż.pl. Kampania potrwa do połowy czerwca.