Soczysty vs orzeźwiający? Lemur nie wie. Zdecyduj Ty

Udostępnij
Wystartowała najnowsza kampania napojów Hortex.

Rusza nowa kampania napojów Hortex oparta na idei „Bardziej soczyste? Czy bardziej orzeźwiające?”. Ten ważki dylemat marka oddaje w ręce konsumentów namawiając ich do samodzielnego spróbowania i podjęcia decyzji jakie tak naprawdę są napoje Hortex. Odwołując się do głównych atrybutów marki, pozostawia pole do opinii i zaangażowania dla odbiorcy.  

Przekaz oparty na wyborze, który nie może być zły opracował zespół Opus B oraz Asap&Asap. W komunikacji stworzono świat wizualny i tonality, które podkreślają atrybuty i przebojowe wersje smakowe. Za zakup mediów odpowiada Pure Play.

Zależało nam na stworzeniu wyróżnialnego i istotnego dla grupy docelowej przekazu, który zbuduje silne powiązanie napojów Hortex z soczystym orzeźwieniem

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448