Xylodex gasi katar

Udostępnij
Wystartowała kolejna kampania telewizyjna Polpharmy przygotowana przez Opus B.

Xylodex należy do portfolio leków na katar, obok Xylogelu – brandu od lat zajmującego silną pozycję w tym segmencie. Charakterystyczny, humorystyczny przekaz oparty na Katarskich Wynalazcach mocno wyróżnia go na tle konkurencji.

Przygotowana przez nas komunikacja w tonality i sposobie narracji łączy się z bazową marką, ale silnie akcentuje podstawowy benefit Xylodexu, jakim jest łagodzenie tzw. „pieczenia” w nosie

Autorzy oparli przekaz kampanii na podobnej grupie „ekspertów”, czyli Katarskich Strażakach, którzy spieszą na ratunek w palącej sytuacji kataru.
 
Spot wyreżyserował Marek Cichy, produkcję zorganizowało studio Garaż, a efekty „strażackie” i „katarskie” przygotował Filmgarden.
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448