Wystartowała kampania telewizyjna marki Olfen Max

Udostępnij
To już kolejna realizacja Opus B dla TEVA.

Olfen Max to nowoczesny lek na bóle mięśni i stawów. Autorzy kampanii, chcąc podkreślić jego specjalistyczny charakter oparli pomysł na połączeniu sytuacji powszechnej, jaką jest wyjazd weekendowy, z chwilą kiedy dopada nas ostry i niespodziewany ból. Wówczas warto sięgnąć po Olfen Max, który działając przeciwbólowo i przeciwzapalnie pomaga zapanować nad sytuacją i cieszyć się życiem.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiedzialny jest Opus B. Reżyseria: Marek Cichy, produkcja: Dynamo Film, postprodukcja: Delapost. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Opus B stworzył też kampanijny KV, brand book i stronę www.
 
Emisja spotu planowana jest także na rynkach czeskim i słowackim.
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448