Wystartowała kampania marki Stadler Form

Udostępnij
Agencja Opus B odpowiada za przygotowanie działań ATL i digital.

„Jestem Roger. Sprawię, że odetchniesz z zachwytu” to hasło kampanii wizerunkowej Stadler Form. Celem działań jest także promocja nowego modelu flagowego produktu marki – oczyszczacza powietrza Roger.

Bohaterem naszej kampanii jest sam Roger. Opowiada nie tylko o tym jak ważne jest oddychanie czystym powietrzem, ale także prezentuje swoje najważniejsze benefity, takie jak technologiczne zaawansowanie i zachwycający design

Narracyjny charakter koncepcji pozwala na wyróżnialność w swojej kategorii. W ramach kampanii zespół Opus B przygotował: spoty 30’ i 15’, BBS, a także materiały digital.
 
Kampania powstała na zlecenia firmy DLF Sp. z o.o., autoryzowanego importera Stadler Form w Polsce.

To już kolejna realizacja dla DLF – w ubiegłym roku Opus B przygotował kampanię dla marki iRobot Roomba, za którą otrzymał wyróżnienie w konkursie Golden Arrow. 

Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz

Wystartowała najnowsza kampania iRobot. Za kreację i realizację działań odpowiada zespół Opus B.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448