Mamy dwie nagrody Golden Arrow 2022!

Udostępnij
W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.
W konkursie nagradzane są najbardziej efektywne i innowacyjne rozwiązania marketingowe.

Jurajska – nagroda główna – kategoria re-launch

Platforma komunikacji „Prosto ze skał Jury”, promującą całą linię wód mineralnych Jurajska przyniosła wspaniałe efekty i przyczyniła się do rewolucji dla marki. W 2021 stała się ona jedną z najpopularniejszych w całej Polsce i urosła aż o 29% – to aż 7‍-‍krotnie więcej niż rynek wód. Do działań reklamowych, po raz pierwszy w historii marki, zaangażowaliśmy ambasadora, którym została Agnieszka Radwańska.

Familijne – wyróżnienie – kategoria kampania zintegrowana

Platforma komunikacji „Gdzie się podziały nasze wafelki?”, którą stworzyliśmy dla marki Familijne to ogólnopolskie zasięgi – kampania TV, działania digital, loteria konsumencka i OOH z lokalnymi nawiązaniami.
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448