Effie Awards 2022: Opus B z dwiema nagrodami

Udostępnij
Agencja zdobyła brązowe trofea za działania dla marek Jurajska i ACC Optima.

Nagrody za najbardziej efektywne działania marketingowe zostały rozdane! Jury XXIII edycji Effie Awards Poland przyznało w tym roku 10 złotych, 19 srebrnych i 37 brązowych statuetek. Zespół Opus B wywalczył brąz za launch marki Jurajska oraz brąz za działania dla marki ACC Optima.

Jurajska (Hortex) – brąz

Kampania wody mineralnej Jurajska nagrodzona w kategorii „launch / relaunch”. 

ACC Optima (Sandoz) – brąz

Kampania marki ACC Optima, tabletek musujących na kaszel, nagrodzona w kategorii „leki i suplementy diety”.
 
Effie promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448