Delecta i Opus B razem przez kolejny rok!

Udostępnij
Po siedmiu latach współpracy marka Delecta zdecydowała o przedłużeniu kontraktu z agencją na kolejny rok.

W ramach dalszej współpracy agencja będzie kontynuować kompleksową obsługę marki Delecta w obszarze digital. Zespół Opus B zajmie się tworzeniem strategii, kreacją ogólnopolskich kampanii reklamowych i konkursów skierowanych do internautów oraz obsługą mediów społecznościowych (Facebook, Instagram), a także prowadzeniem bloga Delektujemy.pl.

Ta współpraca jest dla nas niezwykle cenna, a marka Delecta i jej działania inspirujące do pieczenia, pełne pomysłowości i budujące naturalne rozwiązania przynoszą nam dużą radość podczas przygotowywania kampanii. Wszyscy liczymy, że kolejna odsłona naszej kooperacji zaowocuje jeszcze ciekawszymi, i jeszcze bardziej efektownymi kampaniami

Czytaj więcej o działaniach dla marki Delecta:

Z serca natury do kuchni

Opus B przygotował najnowszą kampanię dla linii produktów „Z serca natury” marki Delecta. Agencja odpowiada także za przebudowę serwisu Delektujemy.pl

„Powiedz to na słodko!”

Agencja Opus B przygotowała kampanię „Powiedz to na słodko!” dla marki Delecta. Serię filmów, w których dzieci mówią o emocjach, rozpoczyna spot z okazji Dnia Babci i Dziadka.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448