Komunikacja opiera się na koncepcji kreatywnej kampanii „Kosmicznie szybki Internet od UPC” autorstwa Opus B. Key Visuale zostały zaadaptowane do lokalnych słowackich realiów, by były bliższe odbiorcom – np. Pałac Kultury i Nauki został zastąpiony przez UFO Bridge.
Wykorzystane kanały komunikacji to przede wszystkim TV, OOH, digital oraz materiały drukowane.
Agencja Opus B wykazała się bardzo dobrym zrozumieniem marki UPC i strategicznym podejściem, przygotowując skuteczną kampanię na polskim rynku. Mam nadzieję, że owa kreacja spotka się z entuzjazmem także wśród słowackich odbiorców
- mówi Miroslava Víteková, Marketing Communication Manager UPC Slovakia
Czytaj więcej o kampanii „Kosmiczna prędkość Internetu”:

Jednorożce i kotki pędzą z kosmiczną prędkością!
Opus B przygotował launch nowej usługi w pakiecie UPC.
Zobacz, jak wyglądała kampania „1 GIGA – kosmiczna prędkość Internetu”: