COŚki idą do szkoły!

Udostępnij
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Celem kampanii jest poinformowanie klientów o szerokiej i atrakcyjnej ofercie artykułów szkolnych oraz podkreślenie, że w ALDI jest wszystko, co potrzebne do szkoły – w dobrej jakości i najlepszych cenach.
 
Tym razem komunikacja została wzbogacona o brand heroes – drużynę królików „COŚków”: Ryśka, Zośkę, Tośkę, Stefka i Tymka. Każdy z nich jest trochę inny, każdy ma swój talent i osobowość, ale łączy je jedno: są wszędobylskie, ciekawskie, nieznośne i bardzo chętne do testowania wszystkiego, co wpadnie im w łapki. Od zabawek, przez gry, ubrania, po sprzęty. Do nauki i do zabawy.

Z badań wynika, że dzieci nie tylko uczestniczą w zakupach, ale także współdecydują, co trafia do koszyka. Dotyczy to w 90% ubrań, a w 89% artykułów szkolnych. Dlatego naszym celem było stworzenie komunikacji atrakcyjnej nie tylko dla rodziców, ale również dla dzieci. Stąd pomysł na stworzenie brand heroes

„COŚki” są autorskim projektem zespołu Opus B.
 
Kampania taktyczna back to school obejmie TV, OOH, online (video, social media, www, display), materiały POS.
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448