Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim

Udostępnij
Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE™ myBodyID.

NUTRILITE™ myBodyID to spersonalizowany program odżywiania oraz ćwiczeń, który działa w harmonii z unikalnym kodem genetycznym i preferencjami stylu życia.

W ramach kampanii agencja odpowiedzialna była za ideę kreatywną i wypracowanie identyfikacji wizualnej dla materiałów komunikacyjnych, a także za stworzenie szerokiego spektrum materiałów wspierających przedsiębiorców Amway.

Wśród nich znalazły się filmy prezentujące m.in. zasady działania programu, materiały drukowane oraz digitalowe, w tym aplikacja edukacyjno-rozrywkowa związana ze zdrowym stylem życia oraz formaty social media.

Działania obejmują swoim zasięgiem rynek niemiecki i austriacki.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448