ALDI ma odpowiedź na świąteczne pytanie

ALDI ma odpowiedź na świąteczne pytanie

Udostępnij
Wystartowała kampania promująca świąteczne zakupy w sklepach sieci ALDI.

Kampania świąteczna sieci ALDI to kolejna odsłona współpracy z Opus B. Ponownie zobaczymy w niej ambasadorkę marki – Sonię Bohosiewicz, która dynamicznie i z humorem zaprasza wszystkich, którzy nie mogą doczekać się pierwszej gwiazdki do zapoznania się z szeroką ofertą okazji w super cenach.

Komunikacja w przewrotny i sympatyczny sposób podkreśla, jak dla wszystkich ważny jest świąteczny czas, nasze małe rodzinne tradycje i jak łatwo dzięki ALDI urządzić Święta, dokładnie takie jak kochamy.

Kampania stawia na prosty, szczery przekaz – odzwierciedlając bliską marce ALDI ideę „prostych zakupów”. Komunikacja jest skupiona na pozytywach i obietnicy udanych Świąt

Zespół Opus B przygotował serię spotów TV i szeroką komunikację digitalową, działania w miejscu sprzedaży, OOH i spoty radiowe. Za produkcję spotów odpowiada studio ISTV Media, reżyseria – Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B. Za postprodukcję odpowiada także zespół Opus B. 

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448