Opus B rozpoczął stałą współpracę z marką ALDI. Stworzona przez agencję platforma komunikacji „ALDI ma to COŚ!” buduje wizerunek przyjaznego sklepu, który zawsze ma: coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję.

Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo dobre produkty - międzynarodowe i lokalne w wysokiej jakości w ALDI mają w sobie to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśli hasła: „Raz ALDI zawsze ALDI”. To „coś” sprawia, że w naszych sklepach jest wygodniej i taniej, a klienci zyskują przekonanie, że ALDI to pewność udanych zakupów. ALDI konsekwentnie rozwija się, otwierając nowe sklepy. Dziś już jesteśmy obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Dlatego zdecydowaliśmy się rozpocząć kampanię telewizyjną, która jest kolejnym krokiem wzmacniającym rozpoznawalność marki w Polsce
- mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w ALDI
Wyróżnikiem idei kreatywnej jest określenie „COŚ”. Autorzy działań nadali temu wyrażeniu dużej plastyczności – zmienia się w zależności od promowanych kategorii produktowych. Dzięki temu wzmacnia sam przekaz i nadaje komunikatom ALDI rozpoznawalności.
Tworzymy komunikację pełną humoru i różnorodnych barwnych postaci. Tonality przekazu unika typowych dla kategorii klisz, stawiając na coś innego: życiowe insighty, zaskoczenie, uśmiech i sakramentalne pytanie, które codziennie pada tysiące razy przy wychodzeniu na zakupy: „Chcesz coś?”
- tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Kampania rozpoczęła się 8 listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych&Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio&Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajmują się Carat i iProspectdom.