Brązowe trofeum Mixx Awards w naszych rękach!

Udostępnij
Jury konkursu Mixx Awards 2019 przyznało nam nagrodę za kampanię Decathlon Carbon Challenge.
Jury konkursu Mixx Awards przyznało nam brązową statuetkę w kategorii limited budget za kampanię Decathlon Carbon Challenge.  
 
Konkurs organizowany przez IAB Polska ma na celu wyłonić najlepsze kampanie digitalowe ostatnich miesięcy. Jury ocenia strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI kampanii.  
 
To już druga nagroda jaką zdobyliśmy za tę kampanię, wcześniej aktywacja została wyróżniona w konkursie Golden Arrow.

Czytaj więcej o naszych nagrodach:

Kolejne trofeum Effie na naszym koncie!

Kampania "Kobiece rozmowy" przygotowana dla marki Biotebal została nagrodzona srebrną statuetką.

Nagrody Golden Arrow 2019 rozdane!

Zespół Opus B zdobył wyróżnienie za kampanię przygotowaną dla Decathlon.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448