Kampania świąteczna ALDI została przygotowana w ramach najnowszej platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ!”.
Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w największych stacjach telewizyjnych), digital, komunikacja w social mediach, POS, OOH, działania online video, komunikacja w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży.
Kampania rozpoczęła się 28 listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserował duet Frydrych&Zdanowski, produkcję organizował dom produkcyjny Bomaye, nad postprodukcją czuwało RIOdePost, udźwiękowieniem zajęli się Ztudio&Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajmują się Carat i iProspectdom.



Więcej o naszej kampanii ALDI ma to COŚ:

ALDI ma to COŚ! Marka z nową platformą komunikacji
Wystartowała najnowsza kampania sklepów sieci ALDI. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B.