Coś takiego tylko w ALDI… proste!

Udostępnij
Ruszyła najnowsza kampania ALDI przygotowana przez Opus B. To kolejna odsłona długotrwałej współpracy w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ!”. Tym razem główną osią przekazu stają się proste zakupy i oszczędności w sklepach marki.

Bohaterką kampanii jest Sonia Bohosiewicz, która w ramach kampanii wspiera markę w różnorodnych kanałach.

To brand hero, który ewidentnie ma to COŚ! Dopasowany charakterologicznie do marki ALDI. Sonia jest artystką, Ślązaczką, mamą dwóch synów, która nie przepada za marnowaniem czasu i pieniędzy. Dokładnie jak ALDI!

Najnowsza kampania to kontynuacja stworzonej przez Opus B platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ!”, w której nacisk położony był na szeroką ofertę dla każdego. Obecne działania akcentują wygodę i oszczędność zakupów oraz unikalne produkty i promocje od pierwszej sztuki.

Sonia Bohosiewicz ponownie występuje w roli ambasadorki ALDI, to nic dziwnego, że świetnie wpisała się do tej roli – zna sklepy ALDI doskonale między innymi dzięki wcześniejszej współpracy z marką. Teraz wraca, zgodnie z hasłem marki: RAZ ALDI, ZAWSZE COŚ Z ALDI!

ALDI najbardziej lubię za to, że oferuje swoim klientom jasne, bardzo proste i uczciwe zasady promocji. Poza tym szeroka paleta marek własnych sprawia, że wiele osób odnajdzie tam coś dla siebie

Opus B odpowiada za strategię, kreację i realizację działań. Kampania została zaplanowana na szeroką skalę i obejmuje produkcję serii spotów TV, działania online video oraz formaty ongoing, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz działania ambientowe.
 
Spoty wyreżyserował duet Reżyserski Aurelia Frydrych-Zdanowska i Paweł Zdanowski. Za produkcję odpowiadało studio Dynamo, efekty specjalne zapewniło studio postprodukcyjne Dynamo Post.
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448