Zdecydowaliśmy się na angażującą formę, oddając rower w ręce odpowiednich ludzi – kto zna chłopaków z „5 sposobów na…” wie, że profesjonalizm i poczucie humoru to ich wizytówki. W ostatecznym starciu wzięli udział Klamer, Sztaba i Primosz. Kto zwyciężył w zielonogórskim wyścigu? Trzeba zobaczyć! Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste
- tłumaczy Martyna Wieczorek, Copywriterka w Opus B
Za koncepcję i realizację działań odpowiada zespół Opus B, który przygotował kampanię digital i social media.

To kolejna wspólna kampania Opus B i Decathlon Polska. W ubiegłym roku efektywne działania w ramach kampanii „Decathlon Carbon Challenge” zostały nagrodzone statuetkami Mixx Awards oraz Golden Arrow.

Brązowe trofeum Mixx Awards w naszych rękach!
Jury konkursu Mixx Awards 2019 przyznało nam nagrodę za kampanię Decathlon Carbon Challenge.

Nagrody Golden Arrow 2019 rozdane!
Zespół Opus B zdobył wyróżnienie za kampanię przygotowaną dla Decathlon.
Czytaj więcej o wspólnych kampaniach Decathlon i Opus B:

Opus B i Decathlon podejmują wyzwanie
Decathlon Carbon Challenge – wystartowała najnowsza kampania Decathlon przygotowana przez Opus B.

Fitness łączy kobiety!
#domyosbuddies - ruszyła najnowsza akcja stworzona przez Opus B dla marki Decathlon.