W ramach dalszej współpracy agencja będzie kontynuować kompleksową obsługę marki Delecta w obszarze digital. Zespół Opus B zajmie się tworzeniem strategii, kreacją ogólnopolskich kampanii reklamowych i konkursów skierowanych do internautów oraz obsługą mediów społecznościowych (Facebook, Instagram), a także prowadzeniem bloga Delektujemy.pl.
Ta współpraca jest dla nas niezwykle cenna, a marka Delecta i jej działania inspirujące do pieczenia, pełne pomysłowości i budujące naturalne rozwiązania przynoszą nam dużą radość podczas przygotowywania kampanii. Wszyscy liczymy, że kolejna odsłona naszej kooperacji zaowocuje jeszcze ciekawszymi, i jeszcze bardziej efektownymi kampaniami
- mówi Klaudia Cieślak, Client Service Director w Opus B
Czytaj więcej o działaniach dla marki Delecta:

Z serca natury do kuchni
Opus B przygotował najnowszą kampanię dla linii produktów „Z serca natury” marki Delecta. Agencja odpowiada także za przebudowę serwisu Delektujemy.pl

„Powiedz to na słodko!”
Agencja Opus B przygotowała kampanię „Powiedz to na słodko!” dla marki Delecta. Serię filmów, w których dzieci mówią o emocjach, rozpoczyna spot z okazji Dnia Babci i Dziadka.