„Dorminox. Gdy nie możesz zasnąć, bo świat wali Ci się na głowę” – rusza nowa kampania zrealizowana przez Opus B dla Polpharmy

Udostępnij
Bezsenność dotyka coraz więcej osób i staje się problemem społecznym, nasilanym przez stres, przebodźcowanie i szybkie tempo życia. W odpowiedzi na ten problem rusza nowa kampania leku Dorminox, skierowana do osób, które potrzebują szybkiego i skutecznego rozwiązania wtedy, gdy sen nie przychodzi naturalnie.

Nowa odsłona komunikacji zachęca do sięgnięcia po Dorminox w sytuacjach podbramkowych – wtedy, gdy codzienne napięcia i natłok obowiązków nie pozwalają zasnąć.

Opieramy komunikację na znanym insighcie – stresującej listy zadań do zrobienia, która pojawia się, gdy rozpaczliwie próbujemy zasnąć. Wykorzystaliśmy zabieg formalny inspirowany serialem „Gambit Królowej”. Pozwoliło nam to pokazać problem bezsenności wychodząc poza typowe schematy stosowane w reklamach farmaceutycznych tej kategorii leków.

W ramach kampanii agencja przygotowała serię formatów telewizyjnych – spoty 30 i 15s oraz billboardy sponsorskie. Spot wyreżyserowała Nastka Gonera, za produkcję odpowiada Lucky Luciano, postprodukcją zajęło się studio Black Photon a realizacją dźwięku Ztudio.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448