Nagrody za najbardziej efektywne działania marketingowe zostały rozdane! Jury XXI edycji Effie Poland przyznało w tym roku 5 złotych, 20 srebrnych i 29 brązowych statuetek. Zespół Opus B wywalczył srebro za kampanię Hortex i brąz za działania dla marki Ranigast Max.
Hortex – srebro
kampania mrożonych warzyw i owoców Hortex (Hortex docenia szefów domowych kuchni) w kategorii „żywność”
Ranigast Max – brąz
kampania Ranigast Max (Ranigast Max na zgagę i niestrawność) w kategorii „leki i suplementy diety”
Effie promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.
Tegoroczne nagrody to kolejno szósta i siódma statuetka Effie, jakie nasz zespół zdobył w ciągu ostatnich czterech lat.
Czytaj więcej o nagrodzonych kampaniach:

Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex!
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.

Polacy kontra Wielkanoc
Opus B ponownie autorem kampanii telewizyjnej marki Ranigast Max.