Gotujesz? Gotuj z Hortex!

Udostępnij
Mrożone warzywa, owoce i dania Hortex konsekwentnie poleca Mateusz Gessler.

Startuje kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Lidera rynku wspiera znany szef kuchni Mateusz Gessler. Tym razem komunikacja koncentruje się na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie sezonu i błyskawicznie mrożonych.

Świeżo zebrane, świeżo mrożone i świeżo jedzone – to główna myśl tej kampanii. Podkreślamy walory smakowe naszych produktów oraz ich naturalne pochodzenie. Przekaz współgra z dominującym trendem zdrowego i zbilansowanego odżywiania

Mateusz Gessler, narrator opowieści, prezentuje kulinarne zmagania domowych kucharzy i podziwia efekty, ale tym razem skupia się na pochodzeniu, świeżości i smaku produktów Hortex. Tak odkrywamy „szczyt sezonu” - idealny moment dla zbiorów i zamrażania warzyw i owoców

Komunikacja dotyczy takich produktów, jak barszcz ukraiński oraz warzywa na patelnię z ziołami i papryką.

Kampanię obejmującą spoty TV, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz działania digitalowe przygotowała Agencja Opus B we współpracy z agencją ASAP&ASAP. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448