Startuje kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Lidera rynku wspiera znany szef kuchni Mateusz Gessler. Tym razem komunikacja koncentruje się na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie sezonu i błyskawicznie mrożonych.
Świeżo zebrane, świeżo mrożone i świeżo jedzone – to główna myśl tej kampanii. Podkreślamy walory smakowe naszych produktów oraz ich naturalne pochodzenie. Przekaz współgra z dominującym trendem zdrowego i zbilansowanego odżywiania
- mówi Agata Bonikowska, Marketing Director / Frozen Division
Mateusz Gessler, narrator opowieści, prezentuje kulinarne zmagania domowych kucharzy i podziwia efekty, ale tym razem skupia się na pochodzeniu, świeżości i smaku produktów Hortex. Tak odkrywamy „szczyt sezonu” - idealny moment dla zbiorów i zamrażania warzyw i owoców
- dodaje Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B
Komunikacja dotyczy takich produktów, jak barszcz ukraiński oraz warzywa na patelnię z ziołami i papryką.
Kampanię obejmującą spoty TV, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz działania digitalowe przygotowała Agencja Opus B we współpracy z agencją ASAP&ASAP. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.