Kampania ma charakter edukacyjno-wizerunkowy. Komunikuje najważniejsze dla konsumentów zalety, jak smak, naturalność i wartości odżywcze, ale także racjonalnie tłumaczy, jak marka Hortex dba o produkty i skąd one pochodzą
- mówi Agata Bonikowska, Marketing Director / Frozen Division w Hortex
Najnowsza odsłona naszych działań osadzona jest kontekstowo w aktualnych potrzebach konsumentów. Chcemy jeść zdrowo, ale siedzimy w domach i łączymy pracę z codziennym gotowaniem. Mamy na to mniej czasu, a chcemy, żeby nasze obiady były jeszcze bardziej zdrowe. Hortex jest idealną odpowiedzią na tę potrzebę
- mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B
Srebro Effie za kampanię Hortex

Effie Poland: Opus B zdobywa aż dwa trofea!
Zespół agencji zdobył dwie statuetki za kampanię Hortex i działania dla marki Ranigast Max.
Czytaj więcej o poprzednich realizacjach Opus B dla Hortex:

Gotujesz? Gotuj z Hortex!
Mrożone warzywa, owoce i dania Hortex konsekwentnie poleca Mateusz Gessler.

Włącz Hortex! I podkręć posiłek!
Wystartowała najnowsza kampania soków Hortex.

Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex!
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.