Gotujesz? Gotuj z Hortex!

Udostępnij
Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem jest Mateusz Gessler.
Tym razem autorzy działań nawiązali do rosnącego trendu domowego gotowania. Polacy, spędzający więcej czasu w domach, zaczęli odkrywać uroki własnoręcznie przygotowanych dań. Szukają w nich w pierwszej kolejności smaku, zdrowia, ciekawych połączeń, ale także wygody i inspiracji…. I tutaj z pomocną przychodzi im Hortex.
 
Bohaterem komunikacji podobnie jak w latach poprzednich jest Mateusz Gessler, który odwiedza domowe kuchnie i zachęca do sięgnięcia po warzywa, zupy, dania i owoce Hortex. Restaurator podkreśla ich smak i różnorodność, jaką dają w kuchni, ale przede wszystkim zdradza sekret ich wyjątkowej jakości. To moment, w którym są zbierane, czyli szczyt sezonu oraz sposób w jaki zachowują swoje wartości odżywcze i smakowe, czyli błyskawiczne i głębokie mrożenie – nawet do 12 godzin od zbiorów.

Kampania ma charakter edukacyjno-wizerunkowy. Komunikuje najważniejsze dla konsumentów zalety, jak smak, naturalność i wartości odżywcze, ale także racjonalnie tłumaczy, jak marka Hortex dba o produkty i skąd one pochodzą

Najnowsza odsłona naszych działań osadzona jest kontekstowo w aktualnych potrzebach konsumentów. Chcemy jeść zdrowo, ale siedzimy w domach i łączymy pracę z codziennym gotowaniem. Mamy na to mniej czasu, a chcemy, żeby nasze obiady były jeszcze bardziej zdrowe. Hortex jest idealną odpowiedzią na tę potrzebę

Zespół Opus B jest autorem kampanii ATL, działania digital opracowała agencja Asap&Asap. Spoty i billboardy reżyserowali Marek Cichy i Arek Żyłka, za produkcję odpowiadało studio Dynamo, postprodukcją zajął się Delapost. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.
 

Srebro Effie za kampanię Hortex 

Warto dodać, że poprzednia kampania mrożonych warzyw i owoców Hortex z udziałem Mateusza Gesslera została nagrodzona srebrną statuetką Effie Poland. 
Effie Poland: Opus B zdobywa aż dwa trofea!

Zespół agencji zdobył dwie statuetki za kampanię Hortex i działania dla marki Ranigast Max.

Czytaj więcej o poprzednich realizacjach Opus B dla Hortex:

Gotujesz? Gotuj z Hortex!

Mrożone warzywa, owoce i dania Hortex konsekwentnie poleca Mateusz Gessler.

Włącz Hortex! I podkręć posiłek!

Wystartowała najnowsza kampania soków Hortex.

Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex!

Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448