Wprowadzeniu na rynek nowego produktu w kategorii soków NFC – Zimnotłoczonych – towarzyszy komunikacja marketingowa zwiastująca nowy wizerunek marki oparty na pozycjonowaniu „Hortex. Prosto z natury”.
Świat natury to świat wielobarwny, dlatego stawiamy na mocną paletę kolorystyczną. Nowa strona wizualna skupia się na tym, co istotne i naturalne dla marki: owoce, warzywa i produkty. Proste, wyraziste, plakatowe podejście do elementów graficznych i animacyjnych buduje wizerunek marki nowoczesnej i dynamicznej, a także autentycznej i bliskiej
– wyjaśnia Piotr Olszewski, General Creative Director w Opus B
Cele biznesowe, które postawiliśmy przed marką Hortex wymagały zmiany pozycjonowania. Strategia, jaką obraliśmy ma na celu między innymi dotarcie do młodszej grupy odbiorców
– mówi Michał Szewczyk, Dyrektor Kategorii Soki/Nektary/Napoje




Z owoców wyciskamy więcej!
Nowy Hortex jest bliżej konsumenta. Jest integralną częścią jego świata i pragnień. Towarzyszy jego aktywnościom. Pomaga mu prowadzić bardziej intensywny tryb życia w myśl idei przewodniej kampanii, czyli „Wyciskamy więcej z owoców, żebyś Ty wyciskał więcej z życia”
– tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Agencja jest także autorem nowego świata wizualnego marki. Spot wyprodukowało Dobro Films, postprodukcją zajęło się studio Chimney. Za całość działań w internecie odpowiada agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów zapewnił Mediacom. Projekt nowego logo Hortex oraz projekty opakowań soków Zimnotłoczonych stworzyła agencja Opus B Brand Design. Autorem muzyki do spotu jest Auer – obecnie jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów młodego pokolenia.