Kolejne trofeum Effie na naszym koncie!

Udostępnij
Kampania "Kobiece rozmowy" przygotowana dla marki Biotebal została nagrodzona srebrną statuetką.
Nagrody za najbardziej efektywne kampanie reklamowe zostały rozdane! Jury Effie Awards 2019 przyznało nam srebrną statuetkę w królewskiej kategorii „long term marketing excellence” za kampanię dla marki Biotebal (Polpharma).
 
W tej kategorii zgłaszane są kampanie długofalowe, tj. trwające co najmniej trzy lata, dlatego nagroda to wspólny sukces naszego zespołu, domu mediowego MediaCom oraz agencji Change Serviceplan i Dentsu X.

Warto dodać, że efektywność kampanii „Kobiece rozmowy”, przeprowadzonej w 2017 roku została doceniona już rok temu, kiedy jurorzy przyznali nam srebrną statuetkę Effie Awards w kategorii „leki i suplementy diety”.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448