Krzysztof Ibisz także wpadł do salonu Neonet

Udostępnij
Ruszyła najnowsza odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej marki Neonet, która realizowana jest w ramach nowej platformy komunikacji „Mówisz-masz”, wypracowanej przez Opus B.
W kolejnej, trzeciej już, odsłonie kampanii Neonet w głównej roli występuje… panda! A konkretnie Krzysztof Ibisz, który wyskoczył do salonu Neonet prosto z wanny – w poszukiwaniu nowego, bardziej wodoodpornego, smartfona.
 
Do poprzednich działań promocyjnych marka zaangażowała Joannę Krupę i Michela Morana.

Na luzie, z dystansem do swojego wizerunku i humorem - tak prezentują się ambasadorzy w kampanii Neonetu, a Krzysztof Ibisz nie jest tu żadnym wyjątkiem

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 12 sierpnia i swoim zasięgiem obejmie wybrane stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spot wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Postprodukcją filmu zajął się także Opus B.

Czytaj więcej o kampanii „Mówisz-masz”:

Mówisz-masz: Neonet z nową platformą komunikacji

Wystartowała najnowsza kampania marki Neonet. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. W spocie inaugurującym kampanię wystąpiła Joanna Krupa.

Michel Moran w reklamie Neonet

Ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej marki Neonet, która realizowana jest w ramach nowej platformy komunikacji „Mówisz-masz”, wypracowanej przez Opus B.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448