Na luzie, z dystansem do swojego wizerunku i humorem - tak prezentują się ambasadorzy w kampanii Neonetu, a Krzysztof Ibisz nie jest tu żadnym wyjątkiem
- mówi Kuba Janicki, Creative Director w Opus B
Kampania telewizyjna rozpoczęła się 12 sierpnia i swoim zasięgiem obejmie wybrane stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spot wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Postprodukcją filmu zajął się także Opus B.

Czytaj więcej o kampanii „Mówisz-masz”:

Mówisz-masz: Neonet z nową platformą komunikacji
Wystartowała najnowsza kampania marki Neonet. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. W spocie inaugurującym kampanię wystąpiła Joanna Krupa.

Michel Moran w reklamie Neonet
Ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej marki Neonet, która realizowana jest w ramach nowej platformy komunikacji „Mówisz-masz”, wypracowanej przez Opus B.