Najnowsza kampania dla marki Hortex to kolejna odsłona komunikacji opartej na postaci pięknej Matki Natury. Tej jesieni Matka Natura, Pan Hortex oraz Marian (Niezwykle Zaangażowany Zając)… prezentują proces tworzenia soków z nowej linii Soków Tłoczonych Hortex. Do wyboru trzy 100% Soki Tłoczone prosto z: Jabłek, Jabłek z Czarną Porzeczką oraz z Jabłek z Mango.
Reklama w wersji 30 sek. emitowana będzie od 14 października w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Koncepcję kreatywną kampanii TV, scenariusz spotu oraz nadzór nad produkcją powierzono kolejny raz naszej agencji. Nad produkcją spotu czuwało studio Papaya Films, z reżyserem Tadeuszem Śliwą, a nad postprodukcją Film Garden. Media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD.