W kolejnej odsłonie kampanii marki Neonet pod hasłem „Mówisz-masz” występuje słynny szef kuchni Michel Moran. Tym razem działania promują korzyści wynikające z zakupów za pośrednictwem strony neonet.pl.
Widzowie będą mogli spotkać Michela Moran nie jako jurora w zmaganiach kucharzy ani restauratora, lecz niejako od kuchni – podczas ostatniej fazy przygotowań do domowego przyjęcia, w których kluczową rolę odegra dostarczona niezawodnie przez Neonet nowa lodówka.
Kampania telewizyjna rozpoczęła się 1 lipca i swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spot wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Postprodukcją filmu zajął się także Opus B.
Czytaj o pierwszej kampanii Neonet z udziałem Joanny Krupy:

Mówisz-masz: Neonet z nową platformą komunikacji
Wystartowała najnowsza kampania marki Neonet. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. W spocie inaugurującym kampanię wystąpiła Joanna Krupa.
