Michel Moran w reklamie Neonet

Udostępnij
Ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowo-produktowej marki Neonet, która realizowana jest w ramach nowej platformy komunikacji „Mówisz-masz”, wypracowanej przez Opus B.
W kolejnej odsłonie kampanii marki Neonet pod hasłem „Mówisz-masz” występuje słynny szef kuchni Michel Moran. Tym razem działania promują korzyści wynikające z zakupów za pośrednictwem strony neonet.pl.
 
Widzowie będą mogli spotkać Michela Moran nie jako jurora w zmaganiach kucharzy ani restauratora, lecz niejako od kuchni – podczas ostatniej fazy przygotowań do domowego przyjęcia, w których kluczową rolę odegra dostarczona niezawodnie przez Neonet nowa lodówka.
Kampania telewizyjna rozpoczęła się 1 lipca i swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spot wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Postprodukcją filmu zajął się także Opus B.
 
Czytaj o pierwszej kampanii Neonet z udziałem Joanny Krupy:
Mówisz-masz: Neonet z nową platformą komunikacji

Wystartowała najnowsza kampania marki Neonet. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. W spocie inaugurującym kampanię wystąpiła Joanna Krupa.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448