Mówisz-masz: Neonet z nową platformą komunikacji

Udostępnij
Wystartowała najnowsza kampania marki Neonet. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. W spocie inaugurującym kampanię wystąpiła Joanna Krupa.

Pierwsza wizerunkowo-produktowa kampania marki Neonet realizowana jest w ramach nowej platformy komunikacji „Mówisz-masz”, wypracowanej przez Opus B. Jej głównym celem jest podkreślenie wysokiej jakości obsługi i pomocy ze strony doradców, które – w połączeniu z optymalnym asortymentem dostępnym w salonach i na stronie neonet.pl – sprawiają, że proces wyboru sprzętu staje się znacznie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Każdy z nas zna tę sytuację: stoisz na środku wielkopowierzchniowego elektromarketu i spanikowany rozglądasz się wokół w poszukiwaniu kogoś, kto mógłby ci pomóc. W naszej kampanii chcieliśmy pokazać, że w Neonecie jest inaczej. Że za hasłem marki „Porozmawiajmy o dobrych ofertach” kryje się autentyczna umiejętność wczucia się w sytuację i potrzeby klientów

By uatrakcyjnić przekaz, zespół agencji postanowił pokazać, że w Neonecie na fachową poradę i zrozumienie może liczyć każdy – niezależnie od tego, jak „oryginalna” będzie jego potrzeba czy sposób jej wyrażenia.
 
W spocie w roli wymagającej klientki salonu Neonet – w swoim niepowtarzalnym stylu – występuje Joanna Krupa.
Kampania telewizyjna rozpoczęła się 20 maja i swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Spot wyprodukował dom produkcyjny Bomaye. Postprodukcją filmu zajął się także Opus B. Agencja odpowiedzialna jest również za przygotowanie KV.
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448