Nagrody Golden Arrow 2019 rozdane!

Udostępnij
Zespół Opus B zdobył wyróżnienie za kampanię przygotowaną dla Decathlon.
Jury konkursu Golden Arrow 2019 przyznało zespołowi Opus B wyróżnienie w kategorii „grywalizacja” za kampanię Decathlon Carbon Challenge.
 
Celem konkursu jest nagradzanie najbardziej efektywnych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
 
Zobacz listę wszystkich nagrodzonych kampanii:
Przeprowadzona kampania Decathlon Carbon Challenge zaangażowała użytkowników i przyniosła wspaniałe efekty. Dzięki sportowemu wyzwaniu kolarze z całej Polski byli przekonywani do szosówek Decathlon B’TWIN. Reguły były proste: uczestnicy dostali 48h na topowej, karbonowej szosówce Decathlon, by kręcić kilometry. Kto przejechał ich najwięcej, wygrywał rower. W efekcie zmieniliśmy nastawienie kluczowej grupy konsumentów do marki, co przełożyło się na wzrost sprzedaży topowych rowerów Decathlon.
 
Zobacz nagrodzoną kampanię Decathlon:
Czytaj więcej o nagrodach Opus B:
Effie Awards 2018: Aż trzy trofea dla zespołu Opus B!

Agencja zdobyła srebro za launch piwa Žatecký Světlý Ležák, brąz za kampanię wprowadzającą markę Biovital Complex oraz srebrną statuetkę za kampanię dla Biotebal.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448