Opracowana przez agencję komunikacja otwarć posługuje się prostym przekazem, dopasowanym do lokalnego charakteru kampanii. Dzięki wyrazistej wizualnej dominancie oraz silnemu brandingowi staje się łatwiej zapamiętywana.
W nowych sklepach ALDI wszystko jest „NAJ”. Najlpesze promocje, najciekawsze marki własne, najświeższe pieczywo, najsmaczniejsze owoce i warzywa… Dlatego na tym przedrostku oparliśmy nasz koncept, który w zrozumiały dla odbiorcy sposób jest łatwo przekładalny na wszystkie kanały komunikacji
tłumaczy Monika Skalska, Account Director w Opus B.

Dodatkowo komunikacja została zaplanowana na trzy etapy – tak, aby stopniowo zapoznawać nowych klientów z powstającym sklepem, datą otwarcia oraz przewagami oferty nowych sklepów sieci ALDI.
Otwarcie nowego sklepu ALDI to każdorazowo duże przedsięwzięcie – operacyjne, logistyczne jak i komunikacyjne, jednak zdecydowanie nie zwalniamy tempa w ekspansji i mamy plany, by w tym roku otworzyć łącznie około 60 nowych sklepów, co sprawi, że na koniec roku będziemy mieć ponad 360 sklepów w całej Polsce. W wypadku tak szeroko zarysowanych planów rozwoju naszej sieci, ważne jest, by komunikacja wewnętrzna, ale i zewnętrzna, ta informująca mieszkańców o nowych lokalizacjach była wyrazista i łatwa do zapamiętania
mówi Katarzyna Wojnar, Kierownik Działu Strategii Klienta w ALDI.
Zespół Opus B odpowiada za strategię, kreację i realizację działań związanych z komunikacją otwarć nowych sklepów w całej Polsce.