Nigdy nie jeżdżę po alkoholu! Podsumowanie dwóch edycji akcji Kompanii Piwowarskiej

Udostępnij
Za nami dwie edycje kampanii społecznej, którą dla Kompanii Piwowarskiej przeprowadził zespół Opus B. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.
W ostatnich dwóch latach, Kompania Piwowarska w swoich social mediach przeprowadziła akcję edukacyjną, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.
Absurdalny humor Andrzeja Rysuje rozprawił się z mitami i wymówkami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska rysownika i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców:
 
2020 rok: zasięg: 2 841 682, zaangażowanie: 954 931
 
2021 rok: zasięg: 3 643 826, zaangażowanie: 1 438 178
 
Zobacz nasze case study:
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448