Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Wizerunki zostały pogrupowane i usystematyzowane w taki sposób, by każdy segment banku posiadał swoją własną interpretację tego motywu. Dla przykładu, karty przeznaczone dla klienta indywidualnego mają zawsze jedną „jaskółkę”, natomiast karty kredytowe przedstawiają motyw „jaskółek” już w zupełnie odmienny sposób.
Projektując nowe wizerunki postawiliśmy na prostotę, flat designową grafikę, stonowaną kolorystykę i stworzenie zdecydowanego, jednoznacznego, ale i otwartego systemu, który będzie można rozbudowywać o nowe karty, pojawiające się w przyszłości w ofercie banku
- mówi Piotr Olszewski, General Creative Director w Opus B





W projektach główną rolę grają uszlachetnienia, materiał oraz sposób i jakość wykonania – to elementy, które nadają kartom charakteru i plasują je w określonym segmencie (mogą być bardziej lub mniej prestiżowe ze względu na wykorzystane uszlachetnienia).