Opus B dla Volkswagen e-Home

Udostępnij
Zespół Opus B przygotował najnowszą digitalową kampanię wirtualnego salonu Volkswagen e-Home.
Otwarcie salonów samochodowych w wersji online to naturalny krok i jedynie przyspieszony przez panującą pandemię. Volkswagen e-Home nie jest wyłącznie tymczasowym rozwiązaniem, lecz stałą usługą otwierającą nową ścieżkę zakupu auta.
 
Wirtualny salon Volkswagena daje klientowi wyjątkową szansę skontaktowania się z doradcą, który poprzez wideokonferencję pomoże mu wybrać najlepszy model z wszystkich ofert salonów Volkswagen w Polsce oraz przeprowadzi go przez wszystkie etapy zakupu.

W tym salonie przenika online z offline. Nie inaczej jest w naszej kampanii. Chcieliśmy zwrócić w niej uwagę na to, że to wirtualne rozwiązanie przekłada się na jak najbardziej realne korzyści

Kampania digitalowa uzupełniona została o kampanię na Facebooku, która przybliża wirtualny proces zakupu nowego Volkswagena.
 
Jest to pierwsza faza działań, które obejmują stworzenie konceptu oraz przygotowanie formatów programmaticowych i social mediowych.
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448