Tegoroczną odsłonę kampanii telewizyjnej marki Biovital rozpoczynają działania promujące takie rozszerzenie funkcjonalne, jak Zdrowie plus.
W najnowszej reklamie Biovital jest symbolem łatwej zmiany na lepsze. Takiej, która mobilizuje i jest dowodem na to, że wcale nie trzeba dużo, by odczuć jej pozytywne skutki.
Siła nawyku często wygrywa z siłą woli. Nie lubimy wychodzić ze strefy komfortu, zmieniać swoich przyzwyczajeń. To dlatego tak szybko wypala się w nas zapał i chęć na zmiany. Tymczasem najtrudniej jest podjąć decyzję, że trzeba coś zrobić, a potem jest już… łatwo
- mówi Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B
Opus B odpowiada za kreację i nadzór nad realizacją kampanii. Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska produkcję zorganizował dom produkcyjny Dynamo.
Warto dodać, że kampanie promujące tonik Biovital oraz Biovital Complex w kapsułkach otrzymały statuetki Effie Awards – kolejno w 2017 i 2018 roku.

Effie Awards 2018: Aż trzy trofea dla zespołu Opus B!
Agencja zdobyła srebro za launch piwa Žatecký Světlý Ležák, brąz za kampanię wprowadzającą markę Biovital Complex oraz srebrną statuetkę za kampanię dla Biotebal.

Mamy brązową statuetkę Effie Awards 2017!
Biovitalni – kampania przygotowana przez Opus B jedną z najefektywniejszych wśród działań reklamowych dla farmaceutyków.