Opus B razem z Krakowem powraca do przedwojennej tradycji

Udostępnij
W ramach działań związanych z nowym systemem identyfikacji wizualnej stworzonej przez Opus B agencja przygotowała kreację graficzną, promującą Dni Krakowa.

Jak podkreślają organizatorzy, tegoroczne świętowanie krakowian, które odbywa się od 3 do 25 czerwca to symboliczny powrót do przedwojennej nazwy święta i próba powrotu do oryginalnych założeń oraz idei przyświecającym pomysłodawcom Dni Krakowa. Pierwsza edycja obchodów odbyła się w 1936 roku.

Nawiązując do tradycji festiwalu z czasów II Rzeczpospolitej, przygotowaliśmy specjalną grafikę, która inspirowana jest plakatami okresu międzywojennego. Na plakatach pojawiły się najbardziej charakterystyczne motywy krakowskie, takie jak: lajkonik, zamek na Wawelu, smok, czy biało-niebieskie flagi

Opus B jest autorem nowego systemu identyfikacji wizualnej Krakowa, kreacje graficzne przygotowane na Dni Krakowa to kolejny etap pracy w ramach tego projektu.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448