Przez ostatnie 12 miesięcy Opus B odpowiadał za bieżącą obsługę oraz realizację wielu zadań komunikacyjnych dla marki BNP Paribas, w zakresie wspierania aktywności wizerunkowych dla różnych segmentów biznesowych, w tym: bankowości dla klientów indywidualnych, Bankowości Premium, Agro, Wealth Management, Biznesu – MŚP i korporacji. Opus B zajął się m.in. rebrandingiem materiałów marketingowych, kiedy na rynek wchodziła globalna marka BNP Paribas, a także designem kart płatnicznych.
Stała obsługa reklamowa tak dużego podmiotu jakim jest bank, to duże wyzwanie dla agencji. Liczymy, że kolejny rok zaowocuje jeszcze ciekawszymi projektami, i jeszcze bardziej efektywną współpracą
- mówi Klaudia Cieślak, Client Service Director w Opus B

Kampania, która nam odpowiada – Opus B dla BNP Paribas
Agencja Opus B przygotowała kampanię promującą Dni Otwarte Centrum Operacyjnego Banku BNP Paribas w Rudzie Śląskiej.