Opus B rozpoczyna współpracę z marką Roleski

Udostępnij
Najbliższa kampania Roleski, to pierwsza od dłuższego czasu kampania wizerunkowa jaką zrealizuje marka.
Wygrany przez agencję przetarg dotyczy ogólnopolskiej kampanii ATL. Zespół Opus B będzie odpowiadać za strategię, kreację oraz nadzór nad realizacją działań. 
 
Komunikacja marki skupi się na ważnym i ostatnio często poruszanym problemie społecznym. W kampanię zaangażowana zostanie ambasadorka.
 
Działania ATL swoim zasięgiem obejmą największe stacje telewizyjne oraz radiowe.
 
Czytaj więcej o najnowszych realizacjach Opus B:
 
Ranigast SOS rusza na pomoc!

Wystartowała kolejna kampania Polpharmy przygotowana przez Opus B.

Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex

Wystartowała trzecia odsłona kampanii Hortex, promująca najnowszy produkt - Danie Chińskie.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448