Opus B wygrał kolejny przetarg DLF

Udostępnij
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla marki Stadler Form.
Zadaniem zespołu Opus B będzie przygotowanie wizerunkowej kampanii ATL oraz digital. Działania obejmą swoim zasięgiem rynek polski.
 
DLF to autoryzowany importer i dystrybutor Stadler Form w Polsce. Stadler Form to szwajcarska marka urządzeń dbających o jakość i higienę powietrza, do której należą: nawilżacze powietrza, wentylatory, termowentylatory, oczyszczacze powietrza i aromatyzery.
 
To już kolejna realizacja Opus B dla DLF. W ubiegłym roku agencja zrealizowała kampanię dla iRobot. Efektywność działań zrealizowanych dla iRobot Roomba została doceniona wyróżnieniem Golden Arrow 2021.
 
Czytaj więcej:
 
Wystartowała kampania marki Stadler Form

Agencja Opus B odpowiada za przygotowanie działań ATL i digital.

Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz

Wystartowała najnowsza kampania iRobot. Za kreację i realizację działań odpowiada zespół Opus B.

Opus B z Golden Arrow 2021

Zespół agencji zdobył wyróżnienie za kampanię dla marki iRobot.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448