Piłeś, nie jedź! Andrzej Rysuje w kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

Udostępnij
Zespół Opus B przygotował akcję w social mediach, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu
„To było tylko jedno piwo, pojadę ostrożnie”, „To tylko kilka kilometrów, co może się stać?” – przykłady mitów związanych z jazdą po alkoholu można mnożyć. Polskie społeczeństwo ciągle usprawiedliwia takie zachowania, dlatego mimo kolejnych kampanii społecznych i edukacyjnych cały czas mamy do czynienia z plagą pijanych kierowców.
 
Zespół Opus B stworzył kampanię społeczną, którą przeprowadził w mediach społecznościowych Kompanii Piwowarskiej. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.

Absurdalny humor rozprawia się z mitami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców

Kiedy rysownik wyśmiewa absurdalne pomysły i tłumaczenia nietrzeźwych kierowców, Kompania Piwowarska edukuje i zaprasza do wspólnej zabawy. Na profilu facebookowym firmy pomysłodawcy akcji ogłosili konkurs, w którym zachęcali użytkowników do wysyłania autorskich pomysłów na obalenie mitów związanych z piciem alkoholu.
 
Zobacz dotychczas powstałe rysunki:
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448