Promocje zawsze od 1 sztuki

Udostępnij
ALDI odświeża popularną kampanię. Za kreację i realizację działań odpowiada Opus B.

Marka w swoim przekazie stawia na czytelność, prostotę i przede wszystkim na oferowanie klientom możliwie najniższych cen. Tym razem autorzy kampanii postawili na humor, bezpośredniość i lekkość przekazów. 

Nowa odsłona kampanii wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną, która skupia się na energetycznych kolorach i krótkich lecz zapamiętywanych hasłach. W kampanii nie zabrakło także głosu ambasadora marki Sonii Bohosiewicz, która swoją przybliża klientom ALDI proste zasady promocji w sieci.

Wprowadzenie nowej wizualizacji ma na celu umocnienie pozycji ALDI jako dyskontu oferującego atrakcyjne ceny i promocje oparte na prostych zasadach. Działania obejmują dedykowaną stronę internetową, gazetki drukowane i online, social media marki, spoty radiowe oraz animacje. Za kreację i realizację odpowiada zespół Opus B.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448