Jurajska to naturalna woda mineralna o idealnych proporcjach minerałów, wapnia i magnezu, wydobywana z pierwotnych, nietkniętych przez cywilizację pokładów skalnych Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Marka postawiła na swoje naturalne przewagi: oryginalne pochodzenie, krystaliczną czystość oraz niezwykłą strukturę geologiczną tego zakątka Polski. To stąd płynie przewaga oraz jakość wody Jurajska.
Te atuty stały się kanwą naszej kampanii, w której butelka Jurajskiej przeprowadza nas przez cały proces – od pierwotnych grot, jaskiń i kryształów po ostańce Jury. W kampanii podkreślamy nie tylko niezwykłe właściwości wody, ale także mocno akcentujemy nowe opakowania Jurajskiej, spójne z jej nowym „skalnym” pozycjonowaniem
- tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B
Do działań reklamowych, po raz pierwszy w historii marki Jurajska, zaangażowaliśmy ambasadora, którym została Agnieszka Radwańska. Była tenisistka w swój naturalny sposób przekonuje nas do codziennego sięgania po Jurajską i potwierdza jej unikalne właściwości
- wyjaśnia Klaudia Krupicz, senior marketing manager Jurajska
