Prosto ze skał Jury: Jurajska prezentuje swój odświeżony wizerunek w najnowszej kampanii telewizyjnej

Udostępnij
Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska.

Jurajska to naturalna woda mineralna o idealnych proporcjach minerałów, wapnia i magnezu, wydobywana z pierwotnych, nietkniętych przez cywilizację pokładów skalnych Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Marka postawiła na swoje naturalne przewagi: oryginalne pochodzenie, krystaliczną czystość oraz niezwykłą strukturę geologiczną tego zakątka Polski. To stąd płynie przewaga oraz jakość wody Jurajska.

Te atuty stały się kanwą naszej kampanii, w której butelka Jurajskiej przeprowadza nas przez cały proces – od pierwotnych grot, jaskiń i kryształów po ostańce Jury. W kampanii podkreślamy nie tylko niezwykłe właściwości wody, ale także mocno akcentujemy nowe opakowania Jurajskiej, spójne z jej nowym „skalnym” pozycjonowaniem

Do działań reklamowych, po raz pierwszy w historii marki Jurajska, zaangażowaliśmy ambasadora, którym została Agnieszka Radwańska. Była tenisistka w swój naturalny sposób przekonuje nas do codziennego sięgania po Jurajską i potwierdza jej unikalne właściwości

Opus B jest autorem kreacji oraz sprawował nadzór nad realizacją działań ATL. Za produkcję odpowiada Bomaye Studio Produkcyjne, postprodukcją zajął się Lunapark. Reżyser: Bartek Cierlica oraz Konrad Spyra. Działania digital opracowała agencja Asap&Asap.
Kampania (spot 15′ oraz billboard sponsorski) rozpoczyna się 26 kwietnia i swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne.
Agencja Opus B odpowiedzialna jest także za przygotowanie KV oraz projekt i wdrożenie nowej strony internetowej marki:
Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448