Piątnica to marka powszechnie kojarzona z naturalnością, szczerością i dbałością o jakość swoich produktów. Nowe napoje Roślinne takie właśnie są, a dodatkowo przez swoją innowacyjność zachęcają do otwartości w codziennej diecie.
Piątnica od lat bazuje na pozytywnym przekazie i buduje wizerunek marki bliskiej i empatycznej. Dlatego w komunikacji Roślinnej wykorzystaliśmy znany utwór „Motylem jestem” Ireny Jarockiej w nowoczesnej aranżacji muzycznej i z nowym tekstem
– tłumaczy Tomasz Kosiński, dyrektor kreatywny w Opus B.
Lekkość, optymizm tej popularnej piosenki idealnie wzmacnia, to jak marka jest postrzegana i pomaga nam „podbijać” naturalność i świeżość nowej linii napojów roślinnych
– mówi Anna Sieczka, copywriterka z Opus B, realizująca kampanię.
W ramach komunikacji Piątnicy Roślinnej powstały spoty TV, spoty digital, landing page, materiały do SoMe oraz kanwa graficzna dla materiałów drukowanych i działań wspierających nowe produkty.

Za produkcję spotów odpowiadał dom produkcyjny Dynamo, za postprodukcję studio Delapost, reżyseria: Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski, autorem nowej kompozycji piosenki jest Kamil Zawiślak. Strategia, kreacja i realizacja działań – Opus B.