Ruszyła wielka loteria Hortex!

Udostępnij
Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej – loterii, promującej napoje Hortex.
Rozpoczęła się wielka loteria Hortex promująca napoje. Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej oraz komunikacji telewizyjnej. Organizatorem loterii jest Grzegrzółka&KO, za produkcję spotów TV odpowiada Papaya Films (reżyser: Julia Rogowska), postprodukcją zajęło się Studio Televisor. Za komunikację w Internecie – w tym przygotowanie strony konkursowej – odpowiada F11, a zakup mediów Mediacom (TV) i Pure Play (digital).
 
Loteria potrwa od 24 czerwca do 11 sierpnia. Bardzo prosty mechanizm loterii polega na kupnie napoju w promocyjnym opakowaniu, a następnie dokonaniu prawidłowego zgłoszenia poprzez podanie kodu spod nakrętki butelki oraz swoich danych w formularzu rejestracyjnym znajdującym się na stronie szczeryznatury.pl. Do wygrania ponad 1000 nagród w tym cztery dwuosobowe wycieczki, po jednej do Brazylii, USA, Japonii i na Madagaskar, Iphony oraz nagrody pieniężne.
 
Więcej na temat loterii i nagród na szczeryznatury.pl

Czytaj więcej o najnowszej kampanii Hortex:

Orzeźwia jak nie wiemy co. Szczera kampania Hortex

Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna napojów Hortex. Za koncepcję i realizację działań kolejny raz odpowiada Opus B.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448