Saturatory Dafi – musss have w tym sezonie!

Saturatory Dafi – musss have w tym sezonie!

Udostępnij
Wystartowała kampania promująca saturatory do wody Dafi PushAir. To kolejna odsłona współpracy firmy Formaster z Opus B. Tym razem ambasadorka marki – Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej.

W poprzedniej kampanii marka Dafi oraz Joanna Krupa odpowiadali na bardzo ważne pytanie: „Co się nosi?”. Okazuje się, że zamiast zgrzewek jednorazowych plastikowych butelek wodę nosimy w butelkach Dafi z filtrem. Świadomie i ekologicznie oszczędzamy w ten sposób sobie wydatków, a planecie plastików.

W tym sezonie natomiast czas powiedzieć, co jest absolutnym MUSSSS HAVE! To saturatory domowe Dafi. Jak przekonuje nas ambasadorka marki, dzięki nim jesteśmy eko i to lekko!

Kontynuujemy motyw świadomego podejścia do spożycia wody. W tej odsłonie jesteśmy bardziej domowi i rodzinni, ale wciąż sięgamy po skojarzenia ze światem mody i kreowania trendów, które uosabia nasza ambasadorka

Zadaniem postawionym przed agencją było zwrócenie kolejny raz uwagi na problem generowania jednorazowych plastików oraz przedstawienie ekologicznej alternatywy, jaką jest używanie produktów Dafi.

Kampania promuje nowość w portfolio naszej firmy. Saturatory Dafi PushAir to świetne rozwiązanie do przygotowania w prosty sposób gazowanej wody. Takie rozwiązanie pozwala na oszczędności w domowym budżecie oraz ograniczenie ilości plastikowych odpadów. To kolejny przykład, że Dafi oferuje funkcjonalne rozwiązania dla tych, którzy dbają o planetę i swoje wydatki

Za kreację, nadzór i produkcję całościowo odpowiada Opus B. W ramach kampanii agencja przygotowała serię spotów TV, komunikację digitalową oraz materiały drukowane. Spoty realizowało studio ISTV, które reżyserował kolektyw Państwo Rodzeństwo, prace postprodukcyjne wykonało studio Orka.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448