W nowej kampanii promującej śmietanki UHT marki Łaciata autorzy podkreślają zmianę, jaka zachodzi w kuchni po zastosowaniu produktów, namawiają do eksperymentowania, otwierania się na nowe smaki i połączenia.
Nadrzędną korzyść konsumencką zdefiniowano jako pewność efektu w kuchni. W komunikacji podkreślono też szerokość portfolio i różnorodność zastosowań produktów, wykorzystując kod kolorystyczny dopasowany do poszczególnych SKU.
Praca nad konceptem kreatywnym dla Śmietanki Łaciatej była wyzwaniem i dużą frajdą. Wyzwaniem, bo to duża na naszym rynku kategoria produktowa, do której niewątpliwych zalet nadal trzeba konsumentki i konsumentów przekonywać. Frajdą, bo przecież mamy tu do czynienia z radością gotowania, która oddziałuje na wszystkie zmysły. Ze spotkania tych dwóch aspektów urodziła się idea pozytywnego zamieszania, które śmietanki UHT Łaciate – całe na biało – wprowadzają w naszych kuchniach, daniach i deserach. Zamieszanie to oddaliśmy dynamiką i apetycznością, które aż biją od naszych kreacji, a także luźnym, wolnym od nachalności tonem głosu kampanii
tłumaczy Kuba Janicki, Creative Director w Opus B
W ramach komunikacji Śmietanek Łaciata UHT powstał spot TV, spoty digital, landing page, materiały do SoMe oraz kanwa graficzna dla materiałów drukowanych.
Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B. Za produkcję spotów dom produkcyjny Bomaye, za postprodukcję studio Heaven.


