Jak co roku spoty telewizyjne muszą realizować określone cele wizerunkowe i promocyjne, ukazać przytulność domowego wnętrza oraz szerokość oferty dostępnej w salonach. W poprzednich latach bohaterami kampanii były meble oraz wchodzący w interakcje z nimi członkowie rodziny.
W nowej kampanii głos oddano innym domownikom – zwierzętom.
Każda produkcja uczy nas nowych rzeczy. Tym razem na własnej skórze przekonaliśmy się, że dzieci, zwierzęta i zaawansowana robotyka filmowa na jednym planie to trudne do pogodzenia żywioły. Ale efekt pokazuje, że było warto!
– mówi Konrad Kacperczyk, creative director odpowiedzialny za obsługę marki Agata w Opus B
Na ogólnopolską kampanię składają się 4 sety spotów TV (spot wizerunkowy 30” i 15’’ oraz trzy 15” spoty produktowe) oraz spoty radiowe. Spoty będą emitowane także na YouTube przez cały rok 2016. Opus B odpowiada za kreacje oraz nadzór nad realizacją. Produkcję powierzono In Vitro Films, a postprodukcję zrealizowało studio Plankton. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.