Witek Libera jurorem Effie Awards 2019

Udostępnij
W tegorocznej, jubileuszowej, edycji konkursu do grona jury dołączył nasz Strategy Director, Witek Libera.
Wystartowała jubileuszowa, 20 edycja konkursu Effie Awards Poland. Celem konkursu jest nagradzać nie tylko komunikację, ale wszelkiego rodzaju rozwiązania marketingowe, które prowadzą do wzrostu biznesu. Dużego i małego. Po prostu efektywnego.
 
Jury konkursu złożone jest z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży marketingowej. Są wśród nich marketerzy, przedstawiciele agencji kreatywnych, agencji digital, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Taki skład jury pozwala oceniać kampanię z wielu punktów widzenia i nagradzać te najskuteczniejsze.
 
W tym roku do grona jurorów dołączył także nasz Strategy Director, Witek Libera, który zasiądzie w jury grupy I, odpowiedzialnej za projekty z kategorii napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe i żywność.
Konkurs Effie Awards po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce od 1999 roku posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Effie jest obecnie organizowane w 52 krajach na świecie.
 
Czytaj więcej o Effie Awards.
 
Zespół Opus B ze statuetkami Effie Awards:
Effie Awards 2018: Aż trzy trofea dla zespołu Opus B!

Agencja zdobyła srebro za launch piwa Žatecký Světlý Ležák, brąz za kampanię wprowadzającą markę Biovital Complex oraz srebrną statuetkę za kampanię dla Biotebal.

Mamy brązową statuetkę Effie Awards 2017!

Biovitalni – kampania przygotowana przez Opus B jedną z najefektywniejszych wśród działań reklamowych dla farmaceutyków.

Katarzyna Kobiela-Gędłek
Katarzyna Kobiela-Gędłek

PR Manager Opus B

660621448